V systému nejsou žádné aktuality.
Naše škola se snaží neustále inovovat a přinášet nové a zajímavé aktivity pro naše žáky. V letošním školním roce jsme do pracovní výchovy devátých tříd zařadili práci se stavebnicí Infento. Tento jedinečný vzdělávací nástroj nabízí dětem možnost rozvíjet své technické dovednosti a kreativitu.
Co je Infento?
Infento je modulární stavebnice, která umožňuje stavbu skutečně funkčních a pohyblivých modelů, jako jsou vozidla, roboti a další stroje. Stavebnice obsahuje různé díly, které lze snadno sestavovat a rozebírat, což dětem umožňuje nekonečné možnosti při tvorbě různých projektů. Infento je navrženo tak, aby podporovalo týmovou práci, logické myšlení a technické dovednosti, což jsou klíčové oblasti rozvoje pro naše žáky.
Práce s Infentem v deváté třídě
Během hodin pracovní výchovy mají naši deváťáci možnost pracovat v týmech na různých projektech se stavebnicí Infento. Každý tým si zvolí svůj vlastní projekt, který postupně realizuje. Tato aktivita zahrnuje nejen technické aspekty stavby, ale i plánování, design a prezentaci hotových výrobků.
Žáci se učí, jak správně používat nástroje a stavební prvky, čímž získávají praktické dovednosti, které mohou využít v budoucnu. Práce s Infentem také podporuje jejich kreativitu a inovativní myšlení, protože jsou povzbuzováni k tomu, aby přišli s vlastním originálním řešením.
Infento se stalo velmi oblíbenou součástí naší pracovní výchovy a naši deváťáci se na každou hodinu těší. Jsme hrdí na to, že můžeme dětem poskytovat moderní a atraktivní vzdělávací nástroje, které je připravují na budoucnost.
Název školy: | Základní škola Svitavy, Riegrova 4 |
Adresa: | Riegrova 600/4, Svitavy, 56802 |
IČ: | 49328263 |
Datová schránka: | zz7msvs |
Mgr. Milena Baťková | ředitelka | batkova@riegrovka.cz | Tel.: 739 630 519 |
Mgr. Lenka Pražanová | zástupkyně řed. | prazanova@riegrovka.cz | Tel.: 605 158 932 |
Renata Tichá | hospodářka | ticha@riegrovka.cz | Tel.: 739 630 517 |
Hana Krčmářová | školní družina | krcmarova@riegrovka.cz | Tel.: 739 630 518 |